Följ Artist & Eventbolaget

Pressmeddelanden

Välkommen att träffa Malin Berghagen och Anna Christoffersson på höstens mest spännande event!

Välkommen att träffa Malin Berghagen och Anna Christoffersson på höstens mest spännande event!

Pressmeddelanden   •   Aug 17, 2017 16:05 CEST

Mellan 19-22 oktober samlas 700 deltagare på Hotel Tylösand i Halmstad. Eventet Connecting Universes vill ge sina deltagare möjligheter att upptäcka sig själva, sitt inre och det universum som omger oss. Ett trettiotal olika föreläsare på tre olika scener och både Malin (Berghagen) och Anna (Christoffersson) kommer att vara där och dela med sig av sig själva och sin kreativitet.

Boka en fullständig helkväll med unik lyxunderhållning!

Boka en fullständig helkväll med unik lyxunderhållning!

Pressmeddelanden   •   Jun 26, 2017 11:24 CEST

Välkommen att njuta en oförglömlig afton med magikern och komikern John Houdi och showgruppen Three D! De här rutinerade artisterna tar hand om kvällen på ert event. Låt dem anpassa upplägget unik för just ert evenemang oberoende om det gäller kund/ internmiddag, jubileumsmiddag, kick-off eller julfesten.

​ROBERT HAGLUND GÖR HÅRDROCK I JAZZTAPPNING , med världsartister!

​ROBERT HAGLUND GÖR HÅRDROCK I JAZZTAPPNING , med världsartister!

Pressmeddelanden   •   Jun 20, 2017 11:34 CEST

Melodiska hårdrocksklassiker möter storbandsjazz på Robert Haglunds nya album "I Wanna Be Somebody". Utöver Roberts säkra sånginsatser och de läckra orkesterarrangemangen rymmer plattan en rad prominenta gästartister från band som Kiss, Whitesnake, Europe och TNT. Även svenska storheter som Svante Thuresson och Jan Johansen lånar sina röster till varsin duett.

​ART NATION’s HIGHLY ANTICIPATED NEW ALBUM “LIBERATION” OUT NOW ON SONY MUSIC/GAIN

​ART NATION’s HIGHLY ANTICIPATED NEW ALBUM “LIBERATION” OUT NOW ON SONY MUSIC/GAIN

Pressmeddelanden   •   Maj 03, 2017 20:14 CEST

“Liberation” has got fantastic reviews all over the world. ART NATION’s HIGHLY ANTICIPATED NEW ALBUM “LIBERATION” OUT NOW ON SONY MUSIC/GAIN In the UK both “Classic Rock Magazine” and “Powerplay Magazine” gave the album 9/10. In Japan “Burrn Magazine” gave it 94/100. And back home in Sweden, “Gaffa” 5/6, “Rocknytt 4/5, “Sweden Rock Magazine” 7/10, all gave it smashing reviews.

John Houdi – MagiComedy™ är en show och koncept som många försöker kopiera. Men det finns bara ett original.

John Houdi – MagiComedy™ är en show och koncept som många försöker kopiera. Men det finns bara ett original.

Pressmeddelanden   •   Apr 27, 2017 13:08 CEST

John Houdi har skapat en egen planhalva inom nöjes- och eventbranschen där han kombinerar magi, komedi och buktaleri på ett synnerligen unikt och nyskapande sätt. Vare sig det gäller att vara moderator på en konferens, konferencier under en Gala eller en middagsshow har John en fantastisk förmåga att underhålla och roa sin publik.

Game Changer Album - grammisnominerade Anna Christoffersson lanserar Crowdfundingkampanj för ett nytt album.

Game Changer Album - grammisnominerade Anna Christoffersson lanserar Crowdfundingkampanj för ett nytt album.

Pressmeddelanden   •   Apr 26, 2017 11:19 CEST

Grammisnominerade Anna Christoffersson lanserar Crowdfundingkampanj för ett nytt album. ''Vill du vara med och skapa ett fantastiskt nytt album tillsammans med mig? Jag är så tacksam för alla som följer mig och som varit med och supportat mig under hela musikkarriären. Nu har jag nytt magiskt låtmaterial och mitt mål är att spela in och ge ut ett nytt album under 2017.

 ”Doggystyle – A Farewell to Diamond Dogs"

”Doggystyle – A Farewell to Diamond Dogs"

Pressmeddelanden   •   Mar 21, 2017 13:49 CET

​Diamond Dogs - Dragshow Med 15-årsjubileum och ett ständigt turnerande runt hela Sverige i bagaget gör dragshowgruppen Diamond Dogs halt och sätter ihop en exklusiv greatest hits-show med det bästa materialet från 2002 till 2017!

Kristin Amparo & Gunn Lundemo - när du vill ha den bästa musiken!

Kristin Amparo & Gunn Lundemo - när du vill ha den bästa musiken!

Pressmeddelanden   •   Jan 31, 2017 11:07 CET

Vi vet att dans förenar. Att dansa är det är det bästa sättet att fira livet tillsammans med andra. Under de senaste 2 åren så har vi tillsammans underhållit människor i över 200 städer runtom i världen. Nu är vi tillbaka i Stockholm & ger dig chansen att fira livet med oss på din fest, festival eller klubb.

Masterclass och Föreläsningar med flerfaldigt grammis-nominerade Anna Christoffersson!

Masterclass och Föreläsningar med flerfaldigt grammis-nominerade Anna Christoffersson!

Pressmeddelanden   •   Jan 26, 2017 14:53 CET

Finn ditt unika uttryck och utvecklas i stora kliv i musikalitet, scennärvaro och sång. Bryt igenom medvetna och omedvetna begränsningar och finn frihet i ditt artisteri!

 ​Emilia de Poret, konferencier och moderator

​Emilia de Poret, konferencier och moderator

Pressmeddelanden   •   Jan 23, 2017 12:51 CET

Scenen har alltid varit en självklar plats för Emilia de Poret, sångerskan som sadlade om och fick en ny framgångsrik karriär som modeskribent, författare och TV-profil.